Followers

Saturday, August 8, 2009

Ronda-Ronda Putrajaya



Petang ni rase cam bosan jer nak duk kat umah..nak jalan2 pun malas sbnrnya....malas btol nak drive..pendek kate arini memang ari malas aku la..dekat2 kul 6.30 ptg td tetiba my hubby bukak mulut ajak aku g ronda2 nek motor...wah..lamenye tak ronda2 nek motor..tetibe excited plak nak kuar jalan2..so aku pun ape lagik bersiap2 la nak meronggeng..ooppss menonggeng kt seat blakang motor laki aku..wah.siyes terflash back cam mule2 bercinte..nek moto pun terasa bahagia ya'amat..mule..we all g pam minyak petronas dulu..bukan g isi minyak tapi nak pi pam tayar motor..huhuhu..nampak sgt yg aku n hubby ni dah makin membesar.,,smpi tayar moto pun kempis dibuatnya...muahahaha...after dah isi angin..we all g ronda2 keliling round-a-bout putrajaya..2 kali keliling laki aku bawak pusing2 round-a-bout tu..pening haihhhh...pastu we all g ronda2 area umah PM..besar gedabak umahnyer..kalo lah aku dapat duk umah tu..huhuhu(xleh nak bygkan cemana)..lepas dah boring2 kat area situ...hubby singgah kat Watsons P8...singgah beli gel rambut n deodorant..sempat lagik tue..lepas g situ...we all ronda2 lak kat area Masjid Putrajaya...punyelah ramai..bukannya ramai nak masuk ke Masjid tp ramai melepak kat luar area masjid..ade yg berfamili..ade yg berkapel..hurmm..rosak..rosak..we all tak benti pun kat situ, juz lalu jer...we all meneruskan rondaan ke tapak pesta Flora..kat depan opis aku...tu pun tak singgah jugak becoz dah nak maghrib..malas la kan..lagipun tak ready nk join de crowd dalam keadaan H1N1 tgh berleluasa nie...ronda punyer ronda..aku ade la snap beberapa gambar..n salah satunye gambar opis aku..korang teka la yg mana satu..aku malas nak describe pics tu satu persatu..almaklumlah..arini kan ari malas aku..hahaha.syok sungguh ronda2 nek motor ni rupenya..aku dah lame tak nek motor ekceli....we all balik ke rumah dekat2 kul 7.45mlm..smpi2 umah..relax2 jap tgk tv..pastu jap lagi nak mandi n solat..n malam nanti nak g kuar makan ..aku nak belanja my hubby makan kat luar malam nie..port tak taw lagik..nanti aku share la story tu dgn korang ekk..oke tata..

No comments:

Post a Comment