Followers

Saturday, August 15, 2009

Arini punyer cerita...

Arini..ofkos la aku bangun lewat..sbb smlm kepenatan seharian melompat sane sini..kalo korang nak taw..smlm lepas balik dari makan dgn hubby..masuk2 umah jer terus gedebooomm!! masuk bilik ..n.. Zzzzz..tido..suar jeans pun aku tak sempat nak tukar..ekceli dalam kete aku dah start membute..kekenyangan..++ penat n mengantukk..seb bek la hubby paham..siyes aku penat sgt2..n pagi ni aku bangun kul 9..alamak..subuh tak bangun...siottttt jer kan..mmg x sedar ape pun ..n aku tak sempat nak mimpi ape pun..punyerlah penat tak hengatttt...so pagi td aku bangun2 aku tgk hubby dah ilang..adik aku tgh siap nak g keje..bile aku tanye adik..die cakap hubbyku kuar pg umah bapak..mmg smlm hubby ade inform yg die nak ke umah bapak arini..nak tolong kemas2kan umah kat Hulu Langat..maybe die tgk aku penat sgt..tu yg die tak smpi ati nak kejutkan..padahal smlm..aku ade ckp yg aku nak follow..xpelah..lagipun arini baru la terasa sakit2 badan..n lebam sane sini..so aku decide nak rest je kat umah..smbil2 kemas umah n adap blog..hubby cakap die balik petang..so..aku duk la sowang2 kat umah skang nie..xtaw nak wat ape..bekpes pun hubby dah sediakan..pagi ni die gorang kan nasik...wah..bertuah aku dapat suami macam ni kan...binik sedap tido tak bangun2..die lak sebok siap2kan bekpes..neway..not everyday ..ok..my hubby mmg sgt2 memahami..die tahu aku penat..die tahu aku perlukan rehat..n tak salah kot kalo sesekali die lak yg siapkan bekpes..btolll tak..?? tu kan tandenya sayang..we have to give n take...oke...tu la lumrah idup berumahtangga..chewahhhh..pandainye aku berkata-kata..padahal..dah malu sdiri sbb biarkan hubby sdiakan bekpes..hahaha..takpe cayang..nanti i masak utk u sedap2 mlm nie yer...cayang awak..muahhhhhh!!!

No comments:

Post a Comment