Followers

Tuesday, August 11, 2009

Aku Dah Oke!!


Salam olls..mownink...arini aku dah kembali pulih dari kecederaan smlm..hehehe..cedera??..i'm recharged oredi...dah tak penat lagik dah...n dah rajin sket dari smlm..cume arini aku datang opis lambat sket..almaklumlah..terhegeh2 bersiap...tp punch kad still hitam yer...no RED at all..!!kt opis..tinggal aku,CT, n Mr. G..yg lain2 semua outstation..nyamaaannnnn...!!xde la lagik makcik2 n pakcik yg susah2 ajer nak suh aku tolong dorang..arini...aku leh wat keje aku sdiri..yahuuuyabedabeduuu....aku ni sbnrnye hepi dalam kekenyangan ...baru je abes bekpes makan nasik goreng Kak Wan.



tu pun tak abes ekceli..selera kurang memberangsangkan la lately..xpelah..janji aku makan..dari smlm lansung tak sempat nak makan..huhuhu...ka la..nanti apdet lagik..maw ronda2 lawat kawasan skjp..till then..chiooowwww..

No comments:

Post a Comment