Followers

Wednesday, August 12, 2009

Dapat jugak akhirnye...

Akhirnya...dapat jugak aku makan sate...mule2 td cadangnye nak g makan je kat Restoran Sate Kajang tu...tp disebabkan arini ujan n aku lak tetibe pening2 lalat..++ malas nak tunggu adik aku balik dari keje..lambat naw...kul 10 baru balik..so aku pun tukar plan..aku ajak my hubby pegi tapaw je bawak balik makan kat umah...tp sate tu tetap datangnya dari Restoran Sate Kajang la..cume,
makannye je di rumah...ape nak buat..aku dah lapar sgt...pastu pale lak dah pening 2..maybe sbb kene ujan td la kot..kot la..tu yg sampai tak sempat nak tukar baju ..cepat2 g tapaw sate..ahaksss..bukan aku je ekk..laki aku pun same pakai baju keje..huhuhu


dan inilah sate yg kitorang beli..40 cucuk kesemuanya..20 daging dan 20 ayam..n beberapa ketul nasik impit. setelah di bahagi dgn 3 org (aku,hubby & zetty) ..dapatla setiap sorang makan same byk cucuknye...same banyak ke ?? kalo adik aku mkn 10 cucuk..aku 12 cucuk..n hubby aku 18 cucuk??same byk ke tue..??kalo diikutkan saiz perut..adil la tue...hahaha..aku sdiri pun, nak menghabiskan 12 cucuk tu pun terbeliak bijik mate tawu...muahaha..



tercapai jugak impian aku harini nak makan sate..kesian my hubby..ikut je selera aku 2-3 menjak nie..macam org ngidam lak..smlm aku tingin nak makan tomyam campur..dibelinye tomyam campur..arini..sate plak..hehehe..jgn marah ye dear kalo bini mu ini sesekali ngade-ngade..k la..skang aku dah kenyang...maw berehat2 n layan astro skjp..pastu baru nak masuk tido..till then..chiiooowww!!

No comments:

Post a Comment