Followers

Tuesday, January 12, 2010

Kesebuan perut melanda...

arini...aku rase sgt2 tak selesa..perut aku rase sgt2 sebu...pedih ulu hati kalo dalam bahasa perubatan...ntah ape puncenya..aku pun ta tahu..mungkinkah kerana aku ske lewat2 kan waktu makan..atau ape..??
hishhh pedih sgt la..tak tahan aku dah..makan pun pedih ..kalo tak makan lagik la pedih..kenapa ekk mesti jadik camnie..??ntah camana la alif kat dalam tue..die pun cam aktif semacam..tak selesa jugak agaknye...kesiannya anak ibu...tp bile aku dah bagi makan..Alif ttp jugak aktif..xleh nak wat ape..die mmg aktif sejak dari usia die 4-5 bulan lagik dalam perut nie..macho le katakan..hihihi..bak kate ayah die..semangat asmunggi..huhuhu..
hah..berbalik pade pedih ulu hati aku td..ade tak petua ape2 utk menghilangkannya??kalo ade sape2 yg penah mengalami..tolong bagi tips sket..pelisshhhh..!!

1 comment:

  1. slalunye mmg cam tu la kak..akan tibe2 rse sakit cam tu..Dan salah satu sbbnye kite lewat mkn..

    ReplyDelete