Followers

Monday, January 18, 2010

At last..dapat gak booked tarikh...

Waktu nie...jam dah kul 5.52ptg..aku masih lagik di opis...sedang on Fesbuk..& on YM! dgn my hubby..org lain semua dah cha alip but..aku pun sepatutnya dah bleh balik..tp sesaje takmo balik lagik..syok plak duk sorang2 dalam bilik nie..hahaha...

Arini..aku rase cam xde wat pape pun..relax je manjang dari pagi..bos pun xde nak bagi aku keje pape sbb die pun bz dgn meeting..so aku juz wat ape yg patut aku wat je la..contohnye..adap fesbuk & ym!..patut ke tak patut..??

ahah!!..td lepas waktu lunch..aku try kol Vision College..dgn niat nak membooking tarikh appointment utk wat 4D scan..dah lame dah aku bercita-cita nak wat 4D scan kat situ..kat situ murah..tp skang dah naik harga dah semenjak tahun baru nie..tp still berbaloi la..scan 4D + CD baru kene RM90...kat AnNur..aku dah riki2...tp charges die 2 kali ganda++..xmolah aku..utk dapatkan benda yg same..kene bayar berganda-ganda..wat for..??aite..

so..on dis saturday..23 January 2010..jam 9.30pg..aku kenelah ke sane utk wat 4D scan tue..at last dapat gak satu tarikh utk aku tgk Alif secara 4D.sblm nie bukan men payah...asik full booked jer..maybe rezeki Alif kali nie..n tarikh appointment tu plak..sehari slps besday aku yg ke 29th..hihihi..kebetulan yg tak disangka..n sgt2 mengujakan..hihihihi..can't wait for diz saturday anymore.. ;p~

Oppss...terlupa lak..sonok2 jugak..diz week dah bermula jadual idup aku terpaksa buat BP monitoring twice a week..n jadual check up aku dah bertukar menjadi twice a month..wah..wah..lebih dari biase kan...padan la muke aku..makan takmo jaga..skang BP dah naik..HB dah menurun..nak salahkan sape..??diri sdiri la..Tahniah kepada aku sbb berjaya memenuhi mase 2-3 bulan terakhir kelahiran Alif nie dgn berulang alik ke KKPJ utk check up..huhuhu..padan muke aku..huwaaaaa!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment