Followers

Wednesday, December 9, 2009

Terbunuh!!!

Kejam betollll..
kenapa ko kejar die..??
kenapa ko attack die kaw2..
mentang2 ko besar dari die..
suke2 ko nak buli die..
die 5 beradik ..ko sorang
tp berani ko serang diorang sorang demi sorang..
kelmarin 1 telah terbunuh..
dah la die tu injured..ko g gasak die lagik..
mane die leh tahan..last2 die terbunuh dek kerana kekejaman ko..
mlm td..sorang lagik dah jadik mangsa ko..
die terpaksa di asingkan dari adik beradiknya yg lain..
memandangkan die dah nampak sgt nazak..
dan aku x sanggup nak biarkan ko buli die lagik..
aku cube merawat..tp die terlalu lemah..
n pagi td..die telah pergi jua..aku sedey sbb tak mampu nak selamatkan die..
sume ni gara2 ko..ko ingat ko besar..ko kuat sgt ker..??
melampau betolll la ko kan..
aku bagi ko duduk same2 dgn dorang..utk lindungi dorang..
bukan utk buli dorang smpi mengancam nyawa..
mmg takleh di harap betollll..
n disebabkan ko nie berbahaya..aku terpaksa halau ko ..
ko duk la sorang2..buli la diri ko sdiri..



"Wahai ikan Belida..kenapa ko bunuh 2 ekor ikan sepat merah aku..??""
ko kijammmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!

3 comments:

  1. wahhh..minat bela ikan rupenye...law nak ikan lg moh ler dtg kg akak..bersepah2 ikan...(ayat takabur gilerr..huhu)

    ReplyDelete
  2. hhehehe ingat kan ape tadi...:) ajal

    ReplyDelete