Followers

Wednesday, December 30, 2009

Bikin suspen ajer...

Lunch td...aku g klinik An Nisa..
kat presint 9 ,Putrajaya..
tujuan aku g klinik tue..
sbb nak amik ubat..
dah 3 ari aku tak membuang..
risau jugak kalo-kalo...(abaikan)
lepas sembang punyer sembang ngan doc tue..
aku mintak doc tu scan perut aku..
belek punye belek punye belek..
doc tue wat muke suspen..
n aku sdiri pun mmg agak suspen..
mana tidaknye..scan kat belah kiri..
nampak kepala baby..
scan belah kanan..pun nmpk kepala baby..
berulang2 kali doc tue scroll scan tue atas perut aku..
baby lak baik aje tak gerak2..
nak tgk *** pun payah..hihihi..
last2 doc suh aku g scan sekali lagik kat doc pakar..
die referkan aku ke Hospital Pakar O&G..
An Nur di Bangi..
sebab kate doc tue..
die suspek aku hamil kembar...
Apa!!!!..kembar...!!!!
terkejut aku mase dgr doc tue cakap cenggitu...
kalo ikutkan sejarah salah silah keluarga..
2-2 belah pihak mmg ade history twin ni..

so..dgn perasaan bercampur baur..
ske ade..risau pun ade...
dgn surat yg doc tue bagi..
aku terus ke Hospital An Nur Bangi..
semata-mata nak konpom samada..
aku betol2 bawak 2 baby or tak..
lame gak aku menunggu..
almaklumlah..ramai plak ibu mengandung tgh datang check up..
aku plak datang tnpa appoinment..
kene la menunggu..huhuhu..stresss..
after 30 minutes...nama aku di panggil..
lepas diperiksa...aku menarik nafas lega..
my baby was SINGLE ok..
no dabel-dabel...confirm!!!
doc tue belek betul2 perut aku..
manalah tahu ade sorang lagik men nyorok2..
tp mmg confirm..my baby..single..
n sempat jugak la aku mintak doc tue
tilik2 tgk jantina baby aku..
just nak reconfirm.. tu je..
bukanlah aku tak percaya pade scan yg lepas..
cume nakkan kepastian..
lepas di godek2 scan tue atas perut..
aku nampak kepala baby..
tangan n jari jemari baby..
kaki die..peha die.. n again..
i can see his tuuuutuuutttt!!..
n confirm...he is a BOY!!..
kali nie mmg confirm..Alif was inside my womb..
sbb aku nampak sgt dgn jelas..
so cutttteeee.....hihihi..
rase cam tak sabar nak tgk die kuar..
nak peluk2 die..geram...
nak ceom2 die..geram lagik...
ibu tak sabar nak dukung Alif...eeee...geramnyerrr..

pasni no more doubt..
coz i dah dabel check yg my baby..
was really a baby boy..
n again..he was single inside..
full stop!!!..
(mesti ayah suke kalo die pun dapat tgk Alif td..)

3 comments: