Followers

Thursday, July 16, 2009

Ragam Si Kenit




Gambar nie merujuk to cite yg berlaku semalam..
smlm lepas abes keje..aku terus siap2..
sbb ptg smlm aku janji dgn my mom nak bwk die g Alamanda..
nak sopping2 sket....
tp aku paling geli ati dgn keletah si kenit Fateh..
tgk la aksi die setiap kalo kalo nak berjalan..
aku n mama belum siap lagi..
die dah siap2 dgn beg tangan mama aku lagik
siap berposing bagai...hehehe..
kelakar lah si budak botak nie..
Fateh dah dekat seminggu ade kat umah..
mmg ceria je umah aku dgn adenyer die...
bising jer mulut die mengomel macam2..
yg spesel ttg Fateh nie...
die nie sgt2 petah bercakap....
tak pelat sgt plak tu...tak macam budak2 yg seusia dgn die..
si Fateh nie umo die baru 2 thn stgh je taw..
tp mulut die macam budak dah 4-5 tahun
tersangat lah petah..smpi tak terlayan aku dibuatnya..
kalau lah anak aku nanti petah cam Fateh nie...
haiii..mesti berbuih mulut aku..
hahaha...pening..pening aku nak melayan..


No comments:

Post a Comment