Followers

Wednesday, July 29, 2009

Klinik Part. 1

Balik2 dari kusus..aku terus tido....pale pening tak henggat....badan pun panas cam nak malatop...kebaboooommm...malam tu ..bile my hubby sampi je kat umah..die tgk aku lesu tak bermaya..terus diangkutnye aku pg ke klinik... smpi di klinik..dokter pun cek la sana sini...siap kene amik air kencing lagik..waduhhhhh...kencing ku terasa panas ya amat....tak bley tahan lol....bile doktor wat test kat air kencing aku..die kate aku kene demam panas..n ade symptom kencing kotor..punce....belum dikenal pasti...n aku diarahkan utk datang lagik esok..utk pemeriksaan selanjutnya...dgrnye esok die nak amik darah aku...huarrrggghhh....!!



ubat-ubat MC aku utk 2 hari....resit pun ade tp entah mane laki aku letak...so..xde la dalam gambar nie...

1 comment: