Followers

Sunday, July 19, 2009

MondayOhMonday!!




Mownink ollsss...selamat hari Isnin...rajin2 berkerja ye semua2..jgn malas2...rajin2 la macam aku kat sini nie..hahaha..aku rajin sbb arini ade audit ISO...dats y la aku kene rajin..kalo tak..aku la paling pemalas nak keje ari isnin nie..huhuhu..

Pagi td..nak dapatkan mood rajin g keje arini..aku snap2 gambo aku dalam lif..dalam kete pun aku snap gak..amik mood bak kate aku..hahah.dgn gambo laki aku pun aku snap..die still ngantuk ekceli..mane tak ngantuk..we all sefamili baru smpi dari Ipoh kul 3 pg td(saturday aritu we all balik Ipoh)..,..my hubby drive sowang2 all the way home lak tue..ofkos la die ngantuk sakan..seb bek la arini die kene anta aku ke opis..kalo tak..aku rase..tem nie die belum bangun lagik..n die dah berura2 nak masuk opis lambat...Oh Suami!!..hahaha

n untuk meningkatkan lagik smangat aku datang keje arini..aku publish la entry ni pepagi,,apdet blog adalah satu kemestian bg aku..nak2 dah 2 ari aku menghilang...ni yg buat aku jd smangat sakan nie..

k la..works have to stat now...mase apdet dah tamat....sile nantikan huru hara..haru biru aku lagik pasnie ekk..jgn notty2...nanti aku babab korang ..muahahaha...bye2...

3 comments:

  1. ayo. Si Suami hantar smpi atas ke kak? hehehehe.

    btol la, kalo x kerana iso, sy cuti dh. mls btul! hehehe

    ReplyDelete
  2. kerja rajin..bos tengok..hehe

    ReplyDelete
  3. akiss
    ::bukan anto smpi atas opis la yang..tu gambo dalam lif kat umah..hehehe

    Aqilah
    ::bos mc la plak arini....taw td dah pnteng dah..huhu

    ReplyDelete