Followers

Sunday, May 16, 2010

Sayu ..

Entah kenapa .. saat nie .. aku rase sgt2 sayu ..
Walaupun baru beberapa jam meninggalkan Alif di kg ..
tp hati aku rasa sgt2 rindu pada buah hati aku sorang tue ..
terbayang2 wajah comel die memandang aku..terngiang-ngiang suara die kat telinga aku nie ..
pagi td .. sblm aku bertolak balik Putrajaya ..
Alif masih lagik lena tido di samping Tok Ma nya ..
aku hanya sempat mencium pipi die beberapa kali sblm berlalu meninggalkan die ..
berat sungguh rasa hati nak tinggalkan hero aku sorang tue ..masa dalam kereta .. aku byk berdiam diri ..
ingatan aku hanya tertumpu pada Alif yg ditinggalkan ..
rasa macam nak patah balik je amik Alif .. tp aku gagahkan jugak ..
aku kuatkan semangat dan yakinkan hati bahawa aku boleh tempuhi semua nie ..tp aku tak kuat sebenarnya .. aku sgt2 lemah apabila terbayangkan wajah Alif ..Hati ni rasa sgt2 rindu pada anak aku tue .. rasa macam tak mampu nak hidup tanpa Alif
Die adalah segala-galanya dalam hidup aku ..
Die lah senyuman aku .. dan die jugaklah menjadi tangisan aku ..
Hanya Tuhan saja yg tahu betapa aku inginkan Alif ada di sisiku saat ini ..

"Alif .. ibu rindukan Alif .. rindu Alif sgt-sgt .. balik la sini Alif .. temankan ibu .. ibu sunyi tanpa Alif .. :~( "

No comments:

Post a Comment