Followers

Monday, May 10, 2010

Cepatnya mase berlalu ..



Tara .. aku masih lagik dalam pantang .. huhuhu .. pantang le sgt .. dah merayap merata-rata smpi Mid Valley sopim .. leh lagik declare diri tue masih dalam pantang .. ekceli .. kalo diikutkan pantang 60 hari .. aku masih ade 3 hari utk menghabiskan .. tp kalo pantang 44 hari .. dah lame dah aku setelkan .. huhuhu .. syiokkknye leh ronda2 kotaraya tanpa ade sape2 nak bising .. see my face .. nampak cam tak bermaya .. cube kalo diajak berjalan ... sure sihat walafiat .. hakhakahak .. tgh berpikir sakan nie .. cemana nak turunkan lagik 10kg setelah kehilang 13kg lepas bersalin artu .. kalo berjaya .. maka dapatlah aku bergaya balik dgn badan aku mase kawin dulu .. wah .. tinggi sungguh cite2 aku kan .. tp.. sape tahu aku berjaya .. hakhakahak .. kawan2 semua .. doakan utk aku yer ..

3 comments:

  1. ye jue...aku akan bag support penuh kat kau kalau nak dapatkan badan n muka comel lote mcm masa tunang2 dulu...
    haritu aku dah fill up form petition untuk mintak 90 hari...tp kau tak sempat lah kot..takpe..2nd alif kot.hehehehhe

    ReplyDelete
  2. huwaaa... 2nd Alif .. alamatnye .. lagik 3 tahun lewww .. huhuhu ..

    ReplyDelete
  3. hahaha i pun sma masih berusaha tuk turunkan berat badan tapi pas pantang hbs suma nak melantak cmno nak krus ..hihihi

    ReplyDelete