Followers

Sunday, May 9, 2010

Mother's Day ..

Tahun nie .. hari nie .. adalah kali pertama aku mendapat ucapan2 Mother's Day .. aku rasa sgt2 terharu .. macam tak percaya yg aku dah layak dapat ucapan itu .. seperti dalam mimpi jer .. ?? aku dah bergelar ibu rupanya .. satu title yg tak ternilai harganya .. kurniaan Ilahi buat diri ku & semua ibu2 di muka bumi nie .. Alhamdulillah ..

Di kesempatan ini .. aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Ibu buat mamaku tersayang .. Wan Norainey Bt Wan Othman .. segala curahan kasih syg dan pengorbanan yg diberi kepada aku dan adik2 aku tak mungkin dapat kami miliki dari insan lain .. Mama adalah mama terbaik yg kami ada .. kami syg mama .. & selebihnya .. ucapan nie aku tujukan kepada semua ibu2 yg ada dimuka bumi ini .. hargailah gelaran dan penghormatan yg kita miliki ini dgn sebaik-baiknya .. dan laksanakanlah tugas dan tanggungjawab sebagai ibu dgn sebaik mungkin ..

To my only son, Alif Rayyan Rafiqi ..



terima kasih kerana wujud dalam hidup ibu dan kerana Alif jugak .. ibu bpeluang mendapat penghormatan dan gelaran yg tertinggi yg ade di dunia nie .. ibu berharap ibu dapat jadik ibu yg terbaik utk Alif .. dan berjaya menjalankan tanggungjawab ibu demi membesarkan Alif .. Ibu syg Alif sgt2...

3 comments:

  1. Assalamualaikum kak..

    Selamat hari ibu..!
    Tahniah..

    ReplyDelete
  2. Adam mane lak nie iza .. ni Alif la .. bukan Adam .. hihihi ..

    ReplyDelete