Followers

Sunday, May 2, 2010

Lagi .. Terbaru dari Alif ..





Wah ..cepat sungguh mase berlalu .. cuti bersalin aku yg 60 hari tue pun dah tinggal 10 hari je lagik .. dan ini bermakna usia Alif pun dah sebulan lebey .. tgklah Alif skang .. dah makin tembommm .. ape taknye .. menyusu bukan main kuat .. pantang lambat sket .. ngamuk .. huhuhu .. Alif dah semakin bulat .. geram aku tgk die skang .. dari berat die mase lahir yg 2.61 kg tue .. skang nie dah naik ke 4.1 kg .. dalam mase sbulan stgh .. Alif membesar begitu pesat .. n pangainye pun dah macam2 .. kuat ngamuk .. kadang2 die jadik garang ya amat .. kalo die marah .. abes muke aku di cakarnye .. n macam2 lagik lah pangai die .. hurm .. tak tau ape lagik aku nak cite pasal Alif nie .. ape yg aku tahu .. aku semakin bahagia semenjak bergelar ibu nie ..

1 comment:

  1. waa..tahniah kak..!seronoknye..

    cepatnye naik berat baby..biasala..susu cak gantung mmg the best pon..huhu...

    ReplyDelete