Followers

Friday, April 17, 2009

Suke-suki buat TAG

Tag aku ni aku amek kat blog si Dida..hehehe..
saje2 boring..so aku wat la tag nie....


nama timbangan

* jue
* nedd
* ita
* along

my hubby sumtimes kol me..
* my dear
* sayang
* si gumukkkk
* budak sepet

anda seorang yang
* aktif, friendly, periang, manje n ngadew2(kate hubbyku)
loving, cool

insan yang istimewa dan kenapa dia tersangat istimewa
* 1st- my mama n my abah..tanpa mereka siapalah aku di dunia ini..
2nd - my siblings..w/o them..sunyilah idup aku, mama n abah
3rd - my hubby..bcoz w/o him...ku rase sepi..

lagu kesukaan sekarang
* Yuna - Dan Sebenarnya

benda wajib dalam handbeg
* enset, kunci kete, kunci umah, purse berisi duit, one drop perfume(1 botol)

kali terakhir nangis
*malam tadi...jari aku tersepit kat sofabed kt umah..so..so..sakit lorrrr...
aku MENANGIS kesakitan..



Finish Oredi...muahahaha

No comments:

Post a Comment