Followers

Friday, April 3, 2009

Danya's Sweet Memory Slideshow



arini aku xde benda sgt nak publish..setelah berjaya menghapuskan langau2 n lalat2 taik dari blog aku..aku jadik ilang ide pulak..hahaha..

sekurang2nya aku tak dengar lagi komen2 sumbang dari org2 yg aku tak undang masuk ke blog aku ni...Alhamdulillah..for all this while..aku lega...Aminnn..

so..aku saje2 la godek2 benda alah Slideshow nie..punyelah lame tunggu siap upload semua gambo..dari 26 keping..aku kurangkan jd 15 keping je..baru la cepat sket die upload.

so..ni lah hasilnya..pasnie sape2 yg terlepas pandang slideshow aku ni..leh la tgk benda alah ni kat side bar aku...aku letak kat situ..tapi kecik sket la..jadik la dari takde..huhuhu..so..enjoy dis slide ya....

1 comment:

  1. amboii.
    lawanya akak..
    :)
    semoga berbahagia selalu kak!
    :)

    ReplyDelete