Followers

Friday, April 17, 2009

I'm Quitting..

Arini..aku duk sowang2 lagik kat umah..my hubby n adik2 ..sume g keje..
...lately aku rase macam tak bermaya jer....maybe terlalu penat dgn kerja2 di opis...

sok aku dah kene outstation..4 ari jer..g Marina Cove Resort, Teluk Batik..becoz jd organizer kursus..idup aku as organizer suda kembali bermula...ini bermakna..every month aku tidak akan berada di rumah utk beberapa hari..sblm kawen dulu..3-4 kali aku kuar organize kursus..means +- 16 days out of my house n my ofis..but hopefully..after da kawen ni..tak la terlalu kerap aku akan meninggalkan suami ku tersayang...ahaksss..

so for diz month. ni la 1st course yg aku nak kene handle semenjak aku bercuti bertugas di luar pd awal bulan 3 aritu....after ni..aku rase aku akan lebey bz..till la end of july..sbb August dah start cuti berkursus...sbb bulan pose la babe..

hurm..so start esok smpi Rabu..aku xdapat la apdet blog aku yg dah tak bape nak happening nie..betulla kate orang..lepas kawen..populariti semakin kurang..itulah yg berlaku pade blog aku nie...ahaksss...(cam artis lak)..

aku nak tgk ari rabu lepas aku balik dari o/station ni...kalo blog aku ni still hambar n takde ramai visitors as before..aku ingat aku nak tutup buku la..aku nak retire main blog nie..afta dat...aku hanya akan share all my happiness n sadness..all my story..n all my bubblings...within myself je la..x dapat lagik nak share dgn kawan2 semua...but everything depends till diz wednesday...kalo kawan2 ku masih sudi support blog aku n sudi lawat blog aku nie..maka akan aku teruskan perjuangan Awandanya's Blog ni..kalau tak..biarlah ia berkubur begitu saja..(uhuhu..cedayyy aarrr)

k la...nak sambung tgk cite industan sambil makan butterbreads..n as usual...wit hot chocolates..(my pebret drinks)

7 comments:

  1. salam sis danya..

    ala..nape sedih je entry kali nik?
    janganla retire lak ekk..
    kang tak bleh lagik nak bace citer dari sis danya..
    jangan cepat putus asa kalopun kunjungan orang ke blog kite tak ramai..
    teruskan berblogging kerana masih ramai yang ingin dengar coretan blog anda di sana sini kan..
    ceria selalu k?
    jangan quit ekkk..plss..

    ReplyDelete
  2. kak danya even lala xselalu updae tp blog akk lala kunjung gak suka suka suka

    jgn la retire okeh suka la bace blog akk even xtinggl jek heheheh so just do the update okeh..

    anggp jer ney sebuah diary hidup :)

    ReplyDelete
  3. To Cekgu Amy:-

    Hehehe..terharunyer..ade jugak yg syg /me ekkk..thanx cekgu...selalulah support Awandanya's Blog ekk...

    ReplyDelete
  4. dun wori akak..
    yana still support blog akak la
    lau akak tutup blog
    xbest la kak
    xhappening la blog yana nnt
    :)

    ReplyDelete
  5. akak..
    bru mggu lepas ifa dok kat Marina Cove Resort...ngeh3..
    akak x bwk ur hubby skali ke??
    heeeee...
    best kan tmpat tuh...
    rase mau pegi lg lorrr....

    ReplyDelete
  6. To Ifa the Cherry Berry:-

    akak tak bawak hubby lorr ifa..akak g sane atas urusan keje..kalo bawak pun..kesian kat die kene duk sowang2...so..next time je la bwk die

    ReplyDelete
  7. sis nape kotak jerit x nmpk2.so tepkse comment kat sni
    by way sory lm x singgah bz sket lah sis.

    ReplyDelete