Followers

Thursday, April 16, 2009

Sorority Life Game On Fesbuk..

Entry kali ni..aku nak story ttg satu game yg agak best kat fesbuk...
Nama game nie..Sorority Life..
hehehe..dari saje2 men dah jadik addicted lak...




Benda alah nie aku dah start men dalam 3 ari lepas....mule2 aku create 1 id...gune nama:-

Danya Hawty... now dah level 19



pastu bile aku dah syiokkk men game tue...aku create lagi satu id...utk menambah manpower Danya Hawty...makin ramai ahli..makin kuat la STAT aku..

yang 2nd gune nama Damya Hawty.. yang nie dah level 14




bile makin syiok men game nie....aku create satu lagi id ..yg nie under id Danya Hawty..
namanya Dania Hawty skang nie dah level 9





n yang nie lak id under Damya Hawty..namanya...
Damia Hawty...la nie dah level 7





so skang aku dah ade 4 id dalam game nie...layannn jugak upenyer men game nie...aku nak cite panjang2 pun tak taw...so sape2 yg ade fesbuk..g la carik game nie...men la..syiokkk babe..spae yg dah ade tue..sile2 la add aku utk jadik ahli kuarga korang ekkkk..kite tambah manpower..so.makin kuat la kite nanti..ahakssss...

yg aku ske..dalam game nie..aku leh wat harta byk2...kete, duit, pakaian, n accessories..n leh bekerjajugak..oso leh achieve sumting ...kire agak mencabar la jugak game nie..sbb nak naik ke level2 yg seterusnye kite kene fight dgn owang len..bukan fight tenaga ...tapi fight sap[e lagik kaye..lagi glamour n lagi popular...makin byk harta kite..makin ramai manpower ..maka makin mudah la utk kite menang..

kat bawah nie adalah pencapaian yg aku dapat selama men game nie...ni sume hasil usaha Danya Hawty..pencapaian utk id2 aku yg lain..tak dapat la aku nak share kat sini..sbb terlalu byk...so aku share utk main id aku je lah yer...hehehe...







hehehe..ni baru 3 ari aku men game nie..kalo dah lame...mungkin harta aku main banyak ..kan....hehehe

so..apelagik..kepada sape2 yg ade fesbuk..sile la JOIN yep...

No comments:

Post a Comment