Followers

Monday, December 29, 2008

Seram...Ngeri...huhuhu(Updated)

Lanjutan dari berita yg tersiar di akbar n tv baru2 nie..ttg hal Lembaga Hitam yg muncul dan mengemparkan kediaman di Presint 18,Putrajaya..utk makluman korang..aku pun salah sorang dari penghuni apartment Presint 18...nak dijadikan cerita..benda ni baru je berlaku kat aku..and aku rasa kelakar sgt...

Aku nie mmg penakut orgnye..asal kate cite antu jer..mesti aku akan terpengaruh..mulelah wat muke cuak n tegak bulu roma satu badan..

Malam tadi..aku kuar makan dgn tunang aku...balik agak lewat..dekat2 kul 12.30 mlm..umah aku xde orang...hosmet 2-2 balik kg...n disebabkan aku ni penakut..aku mintak tunang aku antarkan aku sampai ke pintu rumah...nak x nak...dia antarkan jugak....aku mintak die tunggu kat depan umah tue sehingga aku setel bukak lampu umah n siap buang air kecil lagik..ape punye penakut daaa...lepas tue..tunang aku pun balik umah die..tinggal la aku sorang2...

dalam keadaan agak sunyi dalam umah aku tu..aku trus je masuk bilik tido aku..n lock dari dalam..siap tukar pakaian aku pun tutup lampu n baring kat katil..smbil2 dalam usaha nak lelapkan mate..aku sempat men sms dgn tunang aku.. nak wat benda lain..aku rase cam tak berani jer..dah la dgr bunyik anjing menyalak kat bawah apartment aku..mule la terbayang macam2...n teringat plak kate2 ayu..."lembaga itam yg dok kacau kat P18 tue rajin ubah perabot umah org"..huhuhu..ade gak antu yg rajin upenya...sesuai utk org yg xde masa nk mengemas umah...sesuwai sgt2...

aku pun x sedar kul bape aku lelap mlm td..taw2 jam dah kul 6.45pg...erm...malasnye nak bangun.....tp bile aku ingat balik .. aku agak pelik dgr bunyik alarm henpon aku..aku rase aku pakai lagu lain..tp apesal lagu lain plak bunyiknyer...erm..abaikan jelah...pastu aku bgn2 mandi2,solat n siap2 nak g keje...

sampai kat opis bile aku dpt sms dari CT..baru aku pasan..ringtone msg aku dah bertukar...aikk..???!!..bile mase plak aku tukar???..pastu aku tgk akunye hp wallpaper pun dah lain...aku panic???!!..pale otak aku dah pikir lain....tetibe henpon aku berbunyik...Zaid kol..alamak..ringtone pun dah lain...cemana nih....??

lepas abes cakap dgn zaid aku trus kol tunang aku..

"awak...malam tadi awk ade usik henpon sy tak...??"

"xde"

"siyes nie xdek???awk ade tak tekan ape2 ke..tukar ape2 ke...??"

"xde la awk..nape??"

"setting henpon sy dah lain..sy tak wat papepun..smlm blm tido..ok jer...tp arini dah lain...sy baru pasan jer nie..??"

"ntah..mana sy taw"

"k..xpela.."

malas plak aku nak cakap dgn org yg macam takde perasaan ni..aku pun biarkan jela...malas nak pikir..

pastu aku teringat la nak transfer pic2 yg ade dalam henpon ke laptop aku gune bluetooth...tetibe bile aku bukak henpon..satu gambar pun takde..file empty...biar betoll??!!..aku jadik bertambah panic...

aku sms lg tunang aku..


"wak..entah2 malam tadi antu men hp sy kut...sume pic2 pun takde nie..."

"hehehe,kelakarla..takkan antu pandai men henpon"

"antu...men ape pun die pandai"

"isk awk nie memandai jer...dah la jgn pk bukan2..relax.."



selamba jer die sound suh aku relax..aku dah takut giler nie..manalah taw..antu yg rajin ubah perabut tu berkenan nak men henpon aku plak kali nie.....eeeeiiiiii.....takooott..

* tp kan korang...sbnr2nya..bukan antu yg men n ubah setting enpon aku..yg sbtulnya..aku tak pasan bile mase plak memory card aku tersentil kuar..henpon aku tak leh nak baca..patutla pic2 aku ilang..setting henpon pun lari...rupe2nye gara2 antu memory card punyer keje...hahahaha...nie lah akibatnya kalo dah penakut sgt...n ske terpengaruh dgn cite2 seram..kekekeke..n ekceli smpi skg tunang aku xtaw kisah yg sbnrnya..




2 comments:

  1. cis. bikin suspen je. hahahhaha. canggih btul kalo antu pndi men hp. haha. jaga2 ya cik salmah.hahhaha

    ReplyDelete
  2. lawak la..lin pun neks eram membacanye...

    ReplyDelete