Followers

Friday, December 12, 2008

Dear,will u MARRY me??

ok...sapa2 pun kalo terbaca..tlg jgn jwb ye...becoz title post nie ditujukan to whom it may concerned je...hehehe


when the time comes, the time comes..

title kat atas nie ekceli dah berulang kali aku discuss dgn Amir...kalo dari awal our relationship dlu..soalan nie dah slalu terkeluar dari mulut die..tapi stlh hampir 2 tahun we all engaged..mulut aku lak gatal2 suarakan soalan tue...

manakan tidak..we all dah engaged on the line dkt 2 years..tp still cannot end up wif marriage.becoz y?..i really dunno..maybe the times not comes yet to us kot.. is it??..anggapkan ye jelah...

my mom pun mule2 tue agak susah ati tgk keadaan aku yg ala2 nak tak nak kawen je ni..tp..lastly she think & decide..when the time comes..let it comes..dont push the time to comes over..bcoz jodoh tue Tuhan dah tentukan bile mase n ketikanya..aku slalu ckp..tak gune rush2 kalo masenya blum tibe..lg pun aku bukan nak kawen sehari dua..kalo leh nak mati pun bersama..chewahh....like CINTA ABADI a.k.a CINTAN MAUT...poyooo...!!

aku bukan ape..kadang2 tensen @ stressed jugak kalo orang sekeliling asik2 tanye aku...bile nak kawen,bile nak lansung, bile nak...n kawasan yg sewaktu dgnnye lah...aku memang tak taw nak jawab cemane..xkan la aku suke2 nak bagi satu tarikh kunun2nya aku dah nak kawen ..pastu bile dah dekat tarikh tue nanti ..ape lak aku nak "kencing" kat dorang...better aku serahkan jer pada takdir...n diamkan diri lebih AFDAL dari aku wat2 cite karut..

so,kepada sesapa yg menantikan tarikh keramat aku tue..bersabar saje lah yer..nanti kalo dah konpom,akan aku war-war kepada 1 dunia...bahawa..AKU DAH NAK KAWIN!!!!!and anda semua (yg terlibat)bakal DIJEMPUT HADIR...tp tu semua akan berlaku bile masenya dah tibe lah...OKE..!!

Tata..

1 comment: