Followers

Sunday, March 14, 2010

Tgh Buhsan!! ..



Juz came back from TGV Mines ..
G tgk muvee wif ma hubby & ma Lil Sista ..
cite V3: Samseng Jalanan ..
cite tue ok la .. not too borink ..
kire bagusla percubaan pertama Farid Kamil sbg pengarah ..
we've enjoy tgk muvee too ..
cume mase part mule2 start tue ..
yg eksiden motor masuk bawah lori tue ..
mmg sgt2 tidak boleh blah mate ku ini melihatnyer ..
ngeri sioottt .. siap hubby aku tolong tutupkan mate aku .. hikhikhik

Now aku & my lil sista duk umah jer smbil o9 ..
my hubby dgn his lil bro' dah kuar g Nilai ..
ade urusan sket kat sane ..
aku malas nak ikut .. fenat dowh ..
nie tgh buhsan tak taw nak wat ape ..
perut rase cam lapar je nie .. aduyaiiii ..
jap lagi nak kuar g Alamanda jap wif ma lil sista ..
g makan n jalan2 jap .. lapor lewwww ..
hope aku masih larat nak berjalan lagik ..
n tak sakit pinggang cam semalam dah .. ;p~

1 comment: