Followers

Friday, March 26, 2010

Dah mula kuat menyusu ..

Baru smlm aku cite ttg kisah Si Alif yg tak kuat menyusu ..
Alih2 malam td smpi la ke pagi nie ..
baru la aku pasan yg anakku yg cute nie dah mule byk menyusu ..
smlm beberapa kali die terjaga ..
semuanya semata-mata kehausan susu ..
bile dihitung2 .. ade la 4 kali aku bancuh susu mlm td ..
bermakna 4 x 60ml(2oz) = 240ml(8oz) Alif minum mlm td ..
belum termasuk die nyusu badan lagik mlm td ..
selalunya nak suh die abeskan 60ml pun payah ..
lega aku rase bile Alif dah mule rajin nak menyusu ..
ini bermakna anak aku akan semakin membesar dgn cepat ..
hihihi .. tak sbr nak tgk tubuh badan Alif jadik montel ..
skang nie pun aku dah rase cam geram je tgk die ..
kalo dah montel nanti .. tak taw la .. huhuhu

2 comments:

  1. bestnye.tak sabar lak nak tunggu kysh kuar.hehehe...

    ReplyDelete
  2. salam..bestnyer dpt baby..erm bilerla bby kiter nk kuar...

    ReplyDelete