Followers

Thursday, June 4, 2009

Terima Kasih


aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada sume pelawat-pelawat..rakan-rakan bloggers yg amat aku sayangi kerana sudi melawat , menziarah, menjenguk dll ke blog aku yg tak seberapa best ini..
Dari Nov 2008 sehingga ke saat ini...jam 4.42ptg/4hb June 2009 nie..dah 9000 org yg datang melawat blog aku..wlupun jumlah tu xde la byk sgt kalo nak banding dgn blog2 yg femes yg lain..tp aku tetap happy.skurang2nya..aku taw bahawa ade org yg datang, tengok n bace blog aku..terima kasih sekali lagik kepada semua...

2 comments:

  1. salam ziarah..hrp dpt joins.kay

    ReplyDelete
  2. den jugak lah dlm lingkungan visitor tu...always everyday

    ReplyDelete