Followers

Tuesday, June 23, 2009

Impian Terlaksana..

hari nie aku happy sgt2....
aku tak sangka benda yg sgt2 aku inginkan
akhirnya aku dapat jugak..
n yg penting ..aku dapat dari hasil usaha aku sdiri..
nak taw ape benda yg aku dah dapat....???
tgkla kat bawah nie....


aku dapat 2 barang arini...
1: Kamera LUMIX Panasonic
2: Hp NOKIA E71


hp baru aku....huhuhu..sonok gilerrr..

n kamera digital Brand LUMIX from Panasonic nie yg mmg dah lame aku nak..tak mahal..murah ajer..but sgt2 aku perlukan..n at last aku berjaya gak dapat 1..


ni hp lame aku..SE K530i..skang aku dah bagi kat hubby aku utk digunakan..so..termasuk hp O2..ade 2 hp la die skang...


akhirnya benda2 yg aku idam2 kan..dapat jugak aku miliki...
syukur alhamdulillah...


4 comments:

  1. akk pinja kamera boleh eeheh :)

    ReplyDelete
  2. ehh..sama pulak ngan hadiah besday zuris kat mr sharil-E71
    heheee...

    ReplyDelete
  3. wah henpong baru. santek santek! dan kem baru, pas ni buleh ber camwhore. hahah

    ReplyDelete