Followers

Monday, May 4, 2009

Hari Pertama Bekerja




Wah...arini aku dengan semangat yg tak seberapa..bangun pagi2 n bersiap2 nak ke opis...malasss sgt2...Smpai opis..aku tgk budak2 sume bz..owh..aku terlupa ade farewell party utk En Shah...n jamuan alu-aluan utk pengganti en. Shah..iaitu Tn Hj. Azial..hurm..ade makan free arini upenyer...

so aku pun merajinkan diri tolong2 siapkan meja jamuan n potong2 ape yg patut..sbb majlis ni unit aku n unit pengurusan perkhidmatan yang anjurkan..so..sape lagi yg nak kene buat keje2 tu kalo tak budak2 unit aku..lagipun aku cume tolong2 susun n letak2 jer...yg bawak sume2 makanan..makcik2 kat opis nie la...

menu agak best...ade laksa...ade roti canai.. ade rendang ayam..kek coklat n jugak beberapa jenis kudapan spt buah-buahan n kacang2..aku yg tgh dalam berpantang ni pun ..tak pedulik ape..semua aku bedal...hahaha...( malam nie hubby kene O.T la nampaknya..tolong garukan badanku yg mungkin akan gatal2 sbb makan telur n rendang ayam..ahakssss )

tetamu yg hadir ade skitar 40 orang....ramai jugak..aku pun tak sangka majlis tu akan dihadiri seramai tu...termasukla TKP n KP..pun turut serta meramaikan majlis...



ni Cik Anne...dah xde keje...lapar sgt dah agaknye..rajin sgt menyusun jelly tu...hehehe



ni hidangan yg ade depan aku skang nie..sume kudap2an....aku smpat gak la amik makan sbb lame sgt tunggu dorang nak start....

erm..bile nak start makan nie?? laparrrr....


yang nie plak....adiah perkahwinan utk aku dari unit pengurusan perkhidmatan..dah nak dekat 2 bulan aku kawen..baru dorang bagi....dorang cakap dorang tak taw nk bagi ape....skang baru jumpe barang yg paling sesuai utk di bagi kat aku.....hampessss..korang nak taw ape ke bendanya dalam kotak nie.....?? nak taw..???tengok la...



tara....set botol susu....baby pun belum kuar lagik....tapi dorang dah bagi aku set botol susu....hurm nampaknye..aku kenelah menyusukan my hubby dulu gune botol2 nie....hahaha...neway..thanx to they all...memang kelakar btol la adiah dari makcik2 unit pengurusan nie...hehehe...apepun ..adiah nie cute sgt2....


1 comment:

  1. hi danya..welcome back berblogging..but u look pale la..tp maintain vogue..hehehe..

    ReplyDelete