Followers

Wednesday, May 13, 2009

Dapat Award + Tag..Sioott ja!!

Award ni bukan aku curik kat mane2..atau cilok sape2 punyer..
award nie aku dpt from cik w a n a..
(junior aku kat SMKKPP rupenyer )
tak ku sangka..kecik jer dunia nie..
.
.
awardnye kaler pink..so sweet like me..
sblm pape..aku nak ucap a lot of thanx pade cik w a n a
sbb sudi bagi award + TAG ni kat aku..
aku terima dgn hepi gila babunnyer..hahaha
tp nape siap ade Tag yer..??
(soklan tak bley blah!!)

...........................

.

Copy award dan letakkan dalam blog anda:
.

so..ni la awardnyer....
Taraaa...!!!!



.

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:
.


.

1. w a n a nie aku baru jer kenal kat bloggers nie ekceli.

2. aku tak sempat nak bace sume entry2 die becoz aku o9 kejap2 jer..sementelah..aku pun bz..so sambil2 jer la jenguk2 blog die..hehehe..apepun..aku ske entry die yg tlh menyebabkan asal usulnyer terbongkar...Owang Ipoh jugak rupenyer..

3. die nie comeii..pipi die tembam..cam pipi senior die jugak..aku la owang nyer...ahaksssss...

4. cam tak percaya..tp itulah hakikatnyer..rupe2nyer..die nie junior aku..tp katenyer stahun je la die skool kat situ..

5. she is nice gurl..blog die pun cute..die pun friendly..besela..owang2 ipoh bagus2..talak sombong punya lorrr...

.

.

Nyatakan 5 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya:
1. spatutnye kene wat 10..tp aku ngelat..aku wat 5 sudeyyyy...aku ni friendly..ske berkawan..tak kira tue mude..aku memang ske sgt2 berkawan..
2. sukekan kanak2..especially yg berusia 4 tahun kebawah..comeiii sgt2 tgk budak2 tue..kan..kan..kan..
3. aku cam w a n a jugak..ade bakat as a photographer..tp utk pic sdiri lah..
ske snap pic2 sdiri n entiti2 yg menarik utk di kongsi dgn owang len..
( fullamak...entiti tuhhh... )
4. i luv my famili..terutamanya my hubby...wlupun adekalanye..aku rase cam nak geget2...geram sgt2...grrrrrr!!!!
5. aku ni jenis manusia yg sgt2 simple..aku buat ape yg aku ske buat..pakai ape yg aku ske pakai..makan ape yg aku nak makan..pendek kate..aku tak ske nak amik port or sok sek sok sek pasal owang len..aku wat hal aku sdiri n berkawan dgn sape2 saje yg ske berkawan dgn aku..aku tak memilih kawan punye type lorrr..senang cite..
Ade Aku Kesah...!!
.
.
Pilih 5 penerima award seterusnya dan describe la tentang mereka:
1. YnaaOhYnaa : die nie shantekk n so sweet..saje je bagi tag nie..die kan bakal pengantin..so bleh la kalo nak release2 tensen sblm jadik pengantin..
2. Apai@Fairuz : die ni ..hehehe..kalo korang nak taw pasal die..sape die..bek korang masuk sdiri kat blog die...aku tak reti nak cite..ahaksss..
3. Ajwin Ajeera: blogger yg paling popular smpi kuar suratkhabar ..huhuhu..aku ske dgn die sbb die ni manisssss bangattt...
4. Elyna : si manja Nespray...ahaksss..she's cute for me..
5. Miss Lolly(PoP) :-die nie awek kelate...juz call her Miss lolly..tp aku ske nyakat die ..panggey die Lollypop..jgn mare ekk lolly...
.
.
so pade sesapa yg dapat benda ni dari aku..silalah selesaikan tugasan andaokey...cayang kowang sume...
Muahhhhhhhh!!!

4 comments:

  1. akak...
    thanks taw coz setel this award n tag ni even akak ngelat wat 5 je..
    hehehe.. (pandai ekkk..!)
    appreciate giler2! haa..
    naik giler dh tu taw... =)

    akak, actually, wana skola SKKPPI(kebangsaan) je setahun, tp yg SMKKPPI(menengah) 5 tahun laa.. dr form 1 smp from 5.
    slh faham laa ni..
    ptt laaa familiar.. hehe..

    ReplyDelete
  2. owh kalo camtu...mase akak form 5 wana form 2 la kan..ahaksss...
    silap paham pulokkk...
    hehehe

    ReplyDelete
  3. ahahhhahaha
    tak baikla sis ni perli awin.
    hahaha
    tq sis..
    muahhhh
    hehe

    ReplyDelete
  4. yupp! skang xsilap dh.. hehe.

    ReplyDelete