Followers

Tuesday, March 3, 2009

Hantaran ( Siri 1)

hurm..majlis perkahwinanku tinggal beberapa hari je..masih byk lagi yg belum aku setelkan..bz dgn keje n mcm2 hal lagi lately..

so,last nite aku n amer kuar jalan2 survey barang hantaran..ekceli we all x bcadang pun nak bagi hantaran sbb mase engaged dulu dah byk bagi..bayangkan lah aku bg pihak lekaki pun dah 23 jenis..dibalas dgn 15..hahaha..

so, we all tak bercadang nak bg barang hantaran lagi..ingat nak datang melenggang tanpa bawak ape2 la..tp macam tak best plak kenduri tanpa gift to each other kan..??

we all pun beli la beberapa barang utk dijadikan hantaran..so hasil dari kepenatan w
e all berjalan2 mencari barang semalam..ni jelah yg aku dapat wat sementara waktu nie...

ni bukan barang hantaran taw..ni aku .. nie semasa buat entry nie la..ceria as usual..maklumlah..seri pengantin dah naik..hehehe


kasut ku ..my own choice..

set make up....all from MAC

my pebret brand for penjagaan muka..SAFI Balqis..

Telekung Sembahyang..Pink kaler wooo.

hahaha...ni yg paling besh..my pebret chocolate...Kisses..++ Passion..hehehe..Kiss wif Passion..

and ni plak utk my Amer...masih blum complete sbb ade bebrapa lagi barang yg masih dalam list utk dibeli...


set penjagaan badan n boxer kegemaran beliau..from ADIDAS

n cekelat for him..die pilih sdiri nie..


so ni jelah yg sempat aku siarkan kepada kawan2 sume..sebarang perubahan or penambahan akan di updatekan utk dikongsikan bersama2 kawan2 semua..okek...hehehe till then....


No comments:

Post a Comment