Followers

Wednesday, February 18, 2009

Darah Manis...

Btol la kate org,,,org bertunang ni darah manis....nak2 lagi yang dekat-dekat nak kawin..makin bertambah la manisnyer...ahahaha...entahla..aku pun tak taw sbb aku blum rase lagik darah aku nie manis ke tawor....huhu..kadang2 aku pun tak paham ape kene ngene bertunang dgn darah manis...?? ade sape2 bleh explen x??

tp yg aku very2 sure..semasa bertunang hingga ke nak kawen nie...dugaannye memang hebat ya'amat..kalo tak gado manjang..mesti ade kes lain..4 example..bf/gf lame muncul balik tanpa di panggil n tak taw dari mane datangnye..huhu..

n cite nie terkena kat batang idung aku sdirik..omg!!...dah makin dekat2 nak kawin nie la..bf mase study poli dulu muncul..bf mase skolah..yg paling kelakor..bf mase skolah rendah pun timbul...(skolah rendah pun aku dah glemer wa cakap lu...ahaahahha!! )..yg datang tu plak bukan stakat yg single..siap dah kawen n ade anak dah pun...saje la tue nak wat aku sadiss...ala2 memori berlagu pilu..

paling aku sadisss..kemunculan semula ex bf aku mase aku form 5...mamat nie aku kapel tak lame pun ekceli..adela dalam setahun jer...kami lain2 skolah..kenal secara kebetulan..skg nie die dah kawen n dah ada anak 1...agak terasa jugak la di hati kecil aku..almaklumlah ..die diantara bf yg paling wanted la dalam idup aku mase zaman tue...nak tgk gambar die??..nie aku selitkan...

Ni la org nye...tarikh gambar nie diambil same dgn tarikh harijadi aku yang ke 24 tahun...so mase nie..die blum kawin lagik la maknenyer...hehehe..


skang ni,,dgrnya ex aku ni mengajar kat ipta, di Mukah Sarawak..sesekali pandang.terflash back jugak la kisah dolu2...ahakssss...but now...aku juz keep it as a sweet memory jerr..

n ade jugak ex aku mase aku kat poli..dgn yg nie..paling lame aku kapel..sejak
aku umo 19 thn sampaila aku umo nk masuk 24 thn..kire dekat 5 tahun jgk la..baru2 nie die kontek aku balik..ask for me to be with him again..gilossss..aku dah engage la..tp die nak try an error lak..nak mamposss...but since aku ckp aku dah nak get marry..die senyap terus..

now..aku cume mengira ari2 yg berlalu dgn menetapkan hati aku terhadap insan yg telah aku pilih untuk menjadi raja di hati aku..dan semoga tiada lagi dugaan2 yg tak aku ingini datang di saat2 akhir ini..mungkin ini lah yg dikatakan org..."darah manis"...ade je yg nak datang dekat untuk menjilat nye....


Doakanlah kebahagiaan aku dan die.dan semoga hubungan kami kekal selama-lamanya..Aminnn..

No comments:

Post a Comment