Followers

Saturday, February 14, 2009

Ape Kaitannya Dengan Aku.......

Yang Terlewatkan by DUTA SO7

Kemana kau s’lama ini
Bidadari yang ku nanti
Kenapa baru sekarang
Kita dipertemukan

Sesal takkan ada arti
Kerna semua t’lah terjadi
kini kau telah menjalani
Sisa hidup dengannya

Reff:
Mungkin salahku… Melewatkanmu…
Tak mencarimu… Sepenuh hati…
Maafkan aku…

Kesalahanku… Melewatkanmu…
Hingga kau kini… Dengan yang lain…
Maafkan aku…

Jika berulang kembali
Kau tak akan terlewati
Segenap hati kucari
Dimana kau berada

Walau ku terlambat
Kau tetap yang terhebat
Melihatmu… Mendengarmu…

Kaulah yang terhebat



Hurm...bile aku dengar jer lagu nie..aku pasti tersenyum..aku rasa macam kisahnya dekat jer dgn kehidupan aku yang sbnr..kisah dalam lagu ini..seolah-olah memang berlaku dalam hidup aku..baru la aku faham kenapa Beliau (my Ex - Fendi ) tujukan lagu ni kat aku..percaya atau tidak..mungkin ini salah satu cara Beliau mahu meluahkan perasaannya dan penyesalannya terhadap aku ..semua ni berlaku berikutan pertemuan kami yang tak dirancang sewaktu majlis perkahwinan sepupu aku..(setelah hampir 4 tahun kami berpisah)..kebetulan my cousin keje satu opis dgn Beliau..so..Beliau adalah diantara tetamu-tetamu yg dijemput utk majlis itu.kenapa mesti aku jumpa Beliau di saat ini??...di saat aku bakal memulakan kehidupan baru disamping insan tersayang..My Amer..

Walaupun aku memahami apa yg ingin Beliau sampaikan pada aku...namun segalanya telahpun terlambat...terlalu lambat....seperti juga tajuk lagu yg ditujukan kepada aku..YANG TERLEWATKAN...ya...memang Beliau sudah terlalu lewat untuk kembali wujud dalam idup aku..sudah lebih 4 tahun Beliau pergi jauh dari hidup aku..Beliau pergi tanpa sebarang sbb yg pasti dan untuk sampai ke tahap ini..sudah terlalu banyak pengalaman pahit manis yg terpaksa aku tempuh...Dan di saat kebahagiaan mula menjengahkan diri dalam kehidupan aku..mana mungkin aku berpaling kembali pada kehidupan lalu yang begitu mengecewakan..

Dulu...7 tahun yang lalu..Beliau memang insan yang paling-paling aku sayang n aku kagumi..tapi sejak 3 tahun kebelakangan ini..Beliau sudah semakin Pupus dari idup aku..dan untuk baki 27 hari yang aku ada ni..aku perlu buang segala ingatan aku terhadap Beliau 100%...aku harap Belaiu memahami Situasi aku dan Andai Ku Tahu aku akan terserempak dgn Beliau di majlis itu dan membuatkan Beliau kembali mencari aku..sudah pasti aku dari awal lagi mengelak utk pergi..





No comments:

Post a Comment