Followers

Sunday, May 15, 2011

Event Review.


Berakhir sudah event yg selama ini aku sgt2 nantikan.. 12 orang blogger momma kesemuanya telah berjaya menghadirkan diri dlm event ini.. Terima kasih diucapkan kepada semua yg telah hadir semalam. Ade yg datang dari jauh plak tue.. Aku sgt2 menghargai komitmen dan kerjasama kawan2 yg datang smalam. Wlupun majlis bermula agak lewat dari mase sepatutnya tp majlis tetap berjalan lancar.. Dalam keadaan cuaca yg panas semalam, kami berjaya teruskan event sehingga ke jam 1 tghari. Alhamdulillah.. Blogger2 dan pasangan mereka yg hadir adalah sgt sporting.. anak2 agak cranky, mungkin kerana tak selesa dgn keadaan yg panas dan anak akulah yg paling teruk skali meragam.. Dari awal event bermula sehinggalah event tamat.. die tak berhenti merengek- rengek.. Smpi aku tak dapat nak borak2 lame sket dgn kawan2 yg lain.. Dgn ayahnye pun die tak mau.. Acane?? Maka aku terpaksalah jadik organizer yg super duper bz smlm dalam duk nak kemas barang dgn nak kelek Alif yg merengek2 lagik.. Mmg sgt2 penat.. Mujur kawan2 lain memahami, dan tak terasa hati bile si organizer duk wat hal sdiri..Maaf la ye gengs.. anak aku tak sporting lak semalam.. kalo tak dah lame aku join korang makan sambil bersila semalam.. huhuw~.. mmg happening jugaklah dalam keadaan yg panas2 tue..  Lepas nie aku harap dapat buat event di tempat yg lebih selesa..yg senang kite nak berkumpul lame2 skit dan dapat berborak panjang tanpa gangguan anak2 yg merengek2 tak selesa tu.. ok.. :)
Blogger2 yg hadir semalam..:)

No comments:

Post a Comment